19 Haziran 2023 Pazartesi

Yazı yazma rehberi: bölüm 4

Yazı yazarken yeni şeyler denemekten korkmayın. Mesela ben bu yazıyı üç cümlelik gruplar halinde güncelleyeceğim. Üçüncü cümleye de gelmişiz o zaman bir sonraki güncellemede görüşürüz.

EK 1: yeni bir şey fark ettim. Geçenki üçlemenin son cümlesini veda cümlesi yazmam aslında gereksiz olmuş. Zaten üç cümle hakkım var onu da bu şekilde harcamışım.


EK 2: yeni bir şey fark ettim. Geçenki üçlemede bir önceki üçlemede yaptığım hatalardan bahsetmem gereksiz olmuş. Zaten üç cümle hakkım var onu da bu şekilde harcamışım.


EK 3:Yeni bir şey fark ettim. Şaka şaka etmedim. Tabii bu durum, bu üçlemeyi de böyle harcadığım gerçeğini değiştirmiyor.


EK 4:bence geçenki şakaya değdi. Nedense kendi esprilerime çok gülüyorum. Bir de üç cümle azmış yav yetmiyo bi şeye.


EK 5:şöyle ilginç bir durum var, geçmişimi eleştirdiğim sürece ilerleyemiyorum, ama geçmişimi eleştirmezsem de hatalarımdan nasıl ders çıkaracağımı bilmiyorum.

EK 6:belki de hatalardan ders çıkarma fikrinin kendisi de bir hataydı, eyleme geçmek hazırlanmaktan daha önemlidir belki. Çünkü vakit az yazılacaklar çok.

EK 7:üç cümle kuralından sıkıldım yav. Yine de uygulamaya devam edeceğim. Neyse şimdilik böyle gitsin bakalım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı yazma rehberi: bölüm 5

Öncelikle iyi günler, nasılsınız iyi misiniz? Umuyorum ki her şey yolundadır. Aslında her şeyin yolunda olması bazı durumlarda iyi olmuyor. ...