10 Ekim 2023 Salı

Yazı yazma rehberi: bölüm 5

Öncelikle iyi günler, nasılsınız iyi misiniz? Umuyorum ki her şey yolundadır. Aslında her şeyin yolunda olması bazı durumlarda iyi olmuyor. Yazı yazarken örneğin. Eğer ben çok mutluysam ve hiçbir sıkıntım yoksa hiç yazı yazasım gelmiyor, çok üzgünsem ve her şey kötüyse de gelmiyor ama yazı yazdığım zamanlar her şey olmasa da bir şeylerde bir problem var ve o problem beni üretmeye itiyor. Izdırap genellikle kötü ama onun da işe yarayan bir kısmı var. Aspirin de söğütten yapılıyor ama nasıl ki başımız ağrıdığı zaman söğüt ağacı yemek yerine onun işe yarar kısmını tüketiyorsak acı ve ızdırap konusunda böyle yapacaz. Üretmeye iten kısmını bulup ayrıştırmamız gerekiyor sadece. Bunu bulmak için deneyi tasarladım bile. Kendimi çeşitli şekillerde acıya maruz bırakıp yazı yazma üzerindeki etkilerini inceleyeceğim. Beraber inceleyeceğiz aslında. Üşüme ile başlayalım bence, hem havalar soğumaya başladı kolay olur üşümek. Bakalım üşümek insanın yazma performansını nasıl etkiliyor. Yarın üşüyüp sonuçları bildiririm. 

Bu arada halihazırda üşümüş olan varsa lütfen yazı yazmayı deneyip sonucunu bana bildirebilir mi? Böylece boşuna üşümemiş olurum ya da örneklem sayısını artırmak iyi olur ben yine de pencereleri açayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı yazma rehberi: bölüm 5

Öncelikle iyi günler, nasılsınız iyi misiniz? Umuyorum ki her şey yolundadır. Aslında her şeyin yolunda olması bazı durumlarda iyi olmuyor. ...