26 Nisan 2023 Çarşamba

keşkeler

 Öncelikle iyi günler, bu yazıda pişmanlıklardan mı yoksa pişmaniyeden mi bahsetsem tam emin değilim, her iki konuyu da birleştirmeye çalışacağım. İki farklı kavramı birleştirmek için nasıl bir yöntem izlemeliyiz acaba? Keşke bu konuda bir rehber olsaydı. İşim çok kolaylaşırdı. Aklıma şöyle bir fikir geldi, önce bu konuda bir rehber yazayım daha  sonra da rehberin rehberliğinde aslında yazmak istediğim konuya geri dönerim. Hazırsanız başlayalım, ihtiyacınız olan tek şey okuma yazma becerisi (Sadece okuma becerisi de yetebilir.)


Alakasız konuları birbirine bağlama rehberi 1. kısım

Alakalı ya da alakasız herhangi iki konuyu birbirine bağlamak günlük hayatta da oldukça işinize yarayacak bir mefhumdur. Mevhum ve mefhum kelimelerinin anlamlarına az önce google'dan baktım. Mevhum kuruntu demekmiş mefhum kavram demekmiş. Yani doğru kullanmışım, bir ara mevhum mefhumu hakkında da bir şeyler yazmak istiyorum. (Bu yazıda çok kelime esprisi yaptım kusura bakmayın ama son bi tane daha var yapmak istediğim keşke ve keşkek ile ilişkili ondan sonra bitiyor söz.) Rehber yazarken konu  ne ara keşkeğe geldi yav? Neyse zaten böyle olması gerekiyordu, aynı benim yukarıda yaptığım gibi bağlayabilirsiniz bu konuları, bu yöntemde bağlamak istediğiniz konuları direkt arka arkaya söylüyorsunuz ve karşınızdaki insanın "ne alakası var lan?" gibi bir cevap vermemesi için dua ediyorsunuz. Şu anda benim karşımda bir insan değil de bilgisayar ekranı olduğu için ben nispeten şanslıyım, çünkü bilgisayar ekranları size genelde pek cevap vermiyor (eğer şizofreni gibi bir hastalığınız yoksa). Bu yöntemi günlük hayatta kullanmanızı önermiyorum ama merak etmeyin daha yeni başladık bi sürü güzel taktikler var. 


Yöntem Künyesi

Yöntemin Kodu: 1 

Yöntemin iyi yanları: Bir yöntem olması

Yöntemin kötü yanları: İşe yarar bir yöntem olmaması

Son notlar: Bence dışarda denemeyin 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı yazma rehberi: bölüm 5

Öncelikle iyi günler, nasılsınız iyi misiniz? Umuyorum ki her şey yolundadır. Aslında her şeyin yolunda olması bazı durumlarda iyi olmuyor. ...