9 Eylül 2014 Salı

5 dakika

Bu yazıyı yazmak için kendime 5 dakika verdim. Artık süre bitinceye kadar yazacağım ne kadar olursa. Ana fikrim şuydu "Hiroşima'da 5 saniyede 70 bin insan öldü. Mohaç meydan savaşında yarım saatte imparatorluk çöktü( Biraz abartmış olabilirim.) o zaman 5 dakika aslında az değil. Bu hesapla bu yazı yaklaşık 400 bin insanın ölümü ile Yozgat'ı ele geçirmek arasında bir yerlerde olmalı. Şimdiden 3 dakka geçti bile. Hedefime ne kadar yaklaştım bilmiyorum. Bu yazıyı tamamlayabileceğimden de emin değilim. tamamlayabileceğimden  kelimesi uzunmuş insan yazarken fark etmiyor. Klavye ile yazarken kalem ile yazarken yazdığın o duygu yok aslında. (Şaka yaptım klavye daha rahat. Kağıt kalem ile yazmanın da ek bir duygusu yok. aslında bu açıdan bakınca şaka yapmamış yalan söylemiş oldum.) Denemeyin arkadaşlar 5 dakikada yazı yazacam diye. Sıkıştırmayın i

Yukarıya kadar yazabildim ama yazının birçok eksiği var. Asıl sorun eksiklerinde değil de fazlalıklarında. Çıkarılması gereken yerler var. İnsan hayatı da böyledir. Eksiklikler fazlalıklardan daha kolay telafi edilir. Delik bir ayakkabı ile içinde taş olan ayakkabıdan daha uzun süre yürürsünüz. Fazlalıklar insanı yorar ve yıpratır. Maalesef yapabileceğiniz pek bir şey yok bu konuda. Elinizden gelen tek şey beklemek olur. Bir de zamanın onları sizden daha önce aşındırmasını ummak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı yazma rehberi: bölüm 5

Öncelikle iyi günler, nasılsınız iyi misiniz? Umuyorum ki her şey yolundadır. Aslında her şeyin yolunda olması bazı durumlarda iyi olmuyor. ...